Instrukcja korzystania z platformy

Warunkiem korzystania z platformy jest złożenie zamówienia na odpowiedni adres e-mail: Aby rozpocząć szkolenie z wybranego tematu, wymagane jest wpisanie danych, o które automatycznie poprosi Cię system podczas składania zamówienia. Przypilnuj, aby dane do wystawienia faktury były prawidłowe – tak by uniknąć potrzeby korygowania faktury i ponownego wpisywania danych. Składając zamówienie konto tworzy się automatycznie i na e-mail podany w formularzu otrzymujesz wiadomość o tytule „twoje dane logowania” z danymi dostępowymi do platformy. (rejestracja jest bezpłatna).


Zapamiętaj utworzony login i hasło – będą niezbędne do logowania i korzystania z platformy. Jeżeli ktoś zapomni hasła, można je zawsze zmienić, klikając na stronie logowania „nie pamiętasz hasła?”. Login to adres e-mail wpisywany podczas składania zamówienia – tu nic się nie zmienia.


Bezwzględną koniecznością jest również uzupełnienie pola z numerem uprawnień rzeczoznawcy majątkowego – jeśli chcesz docelowo otrzymać certyfikat.

UWAGA: Numer uprawnień rzeczoznawcy majątkowego będzie przez nas każdorazowo sprawdzany w Centralnym Rejestrze Rzeczoznawców Majątkowych, udostępnionym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii.


Następnie wybierasz opcję/wariant z daną ceną. Wybierz poprawnie i zgodnie ze stanem faktycznym, bez kombinowania. Warianty cenowe są opisane bardzo dokładnie i przejrzyście (w razie wątpliwości i pytań zadzwoń do PIRM – tel. 451 000 830, ale pamiętaj – nasze biuro pracuje w godzinach 9:00 -13:00 w dni robocze — zawsze oddzwaniamy).

A tak na marginesie, to fajnie by było, jakbyś przyłączył(-a) się do PIRM – dla naszych członków stawki za szkolenia są zdecydowanie niższe, ponieważ ich składka wspiera naszą pracę, w tym np. koszty budowy platformy elearningowej, z której właśnie korzystasz… (m.in. zakup platformy, praca nad jej projektem, grafiką, itp., itd.), ale nie tylko. Jeśli zechcesz wspierać nasze działania swoją obecnością, z dążeniem do tych samych celów  Cele PIRM, dowiedz się, jak zostać członkiem PIRM – o wszystkim przeczytasz tutaj  Jak zostać członkiem Izby?​.

UWAGA: Jeżeli wariant cenowy zaznaczysz niezgodnie z prawdą, a my nie otrzymamy potwierdzenia, że wybrana przez Ciebie opcja jest zgodna z rzeczywistością, wówczas mamy prawo nie wystawić Ci ostatecznie certyfikatu, dopóki całkowita należna kwota nie zostanie uregulowana.


Po dokonaniu opłaty, automatycznie udzielimy Tobie dostępu do platformy. Czas na skorzystanie z wybranego szkolenia wynosi maksymalnie 100 dni od daty zakupu.


Dostęp do szkolenia jest możliwy z dwóch różnych urządzeń, natomiast przebieg szkolenia jest na tyle sprawny, że możesz je przerwać i wrócić do wybranego miejsca w dowolnym momencie.


Pasek postępu szkolenia jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Platforma jest skonstruowana w taki sposób, że po ukończeniu danego modułu szkolenia musisz kliknąć w prawym górnym rogu „ukończony”, dopiero wtedy klikasz „następny moduł” wówczas system przekieruje Cię dalej – do kolejnych modułów.


Każde szkolenie jest wyposażone w pytania do odpowiednich modułów lub po zakończeniu całego szkolenia. Platforma zada Ci określone pytania z danej części/partii materiałów lub na koniec szkolenia.

Pytania testowe są proste – odpowiedzi zamknięte jednokrotnego wyboru, czyli tylko jedna odpowiedź jest prawidłowa.


W ostatnim module „Certyfikacja” koniecznie wpisz wszystkie dane – bez tego nie otrzymamy informacji o ukończeniu szkolenia i nie będziemy mogli wystawić certyfikatu.


Maksymalnie do 14 dni od daty zakupu otrzymasz fakturę za zakupiony produkt. System nie jest automatyczny w tym zakresie, a biuro PIRM pracuje 4 godziny dziennie (patrz pkt.4 powyżej).


Do 30 dni od zakończonego kursu otrzymasz certyfikat poświadczający jego ukończenie.  System nie jest automatyczny w tym zakresie, biuro pracuje 4 godziny dziennie, a certyfikaty podpisuje prezes PIRM. Prosimy o cierpliwość w tym zakresie.

Copyright © 2025 PIRM Polska Izba Rzeczoznawstwa Majątkowego | Regulamin | Polityka Prywatności